Please or Registreren to create posts and topics.

Over Omama! Tekst bespreking

Wij zijn een groepje Oma’s die het e.e.a. hebben meegemaakt in het leven. Als zovelen, denken we vaak, “Als ik tòen alles geweten had wat ik nú weet…..” dan hadden we zus of zo toch wel anders aangepakt.

Wel nu, één ding kunnen wij, wij kunnen onze kleinkinderen een klein voorsprongetje geven. Wij kunnen af en toe proberen op een zo simpel mogelijke manier onze (klein)kinderen als handvat wat van deze kennis mee te geven. En – wie weet – het misschien later ook in de vorm van een boekje uit te brengen, zodat alle (klein)kinderen het ook hebben in een handsaam exemplaar.

Wie zijn wij?

We starten met 3 Oma’s en 2 adviserende Mama’s. De Mama’s kunnen ons helpen de brug te slaan naar de nieuwe generaties. Wij zijn Marjoline, Britt, Marzenka, Kate en Jenny. Binnenkort zullen wij meer over onszelf vertellen.

Mag iedere Oma meedoen?

Jazeker! Graag zelfs! Het is juist de bedoeling dat er veel meer Oma’s mee komen doen, omdat het ene leven heel anders kan verlopen dan het andere.

Hoe kan ik meedoen?

Kun je en wil je meedoen, meld je dan hier aan. Wij maken dan een account voor je aan zodat je, wanneer je iets te binnen schiet, dat zo hier even kwijt kunt, opdat de gedachte/wijsheid niet verloren hoeft te gaan.